[linux] een onderwerp voor een komende nllgg-bijeenkomst: is dit interessant? (hervullen inktcasettes)

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo Jan 22 17:31:21 CET 2017

Zolang ik nog 36 euro moet betalen voor een set nieuwe cartridges vind
ik een tientje niet teveel, vooral niet als dat 'mannetje' vlakbij
woont. Of verzenden de jongens van de Cartridge Store ook nog gratis
voor dat geld?

Ennieweej, ik heb ook wel eens zitten hannessen met het zelf vullen van
oude cartridges, en een uurtje later zat de inkt tegen het plafond!

Ieder zijn vak.