[linux] een onderwerp voor een komende nllgg-bijeenkomst: is dit interessant? (hervullen inktcasettes)

Zo Jan 22 18:43:06 CET 2017

Aldus schreef paai op Sun, Jan 22, 2017 at 05:31:21PM +0100:
> Zolang ik nog 36 euro moet betalen voor een set nieuwe cartridges vind ik
> een tientje niet teveel, vooral niet als dat 'mannetje' vlakbij woont. Of
> verzenden de jongens van de Cartridge Store ook nog gratis voor dat geld?
>
> Ennieweej, ik heb ook wel eens zitten hannessen met het zelf vullen van oude
> cartridges, en een uurtje later zat de inkt tegen het plafond!
>
> Ieder zijn vak.

Mee eens, maar bedenk ook dat er kwaliteitsverschillen bestaan tussen
soorten inkt.

Ik betaal al snel het dubbele voor een tonercassette voor de
laserprinter, maar omdat die vervolgens een paar jaar meegaat, is
dat niet zo'n probleem en het levert ook minder vlekken op dan inkt.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth