[linux] Geluid via BT

Fred fred.d op xs4all.nl
Ma Jul 3 17:18:48 CEST 2017

Hall o Willem,

Welke specifieke informatie zou je dan willen hebben..?
Het apparaat dat op mijn audioset zit aangesloten heeft geen drivers
nodig en hij wordt door het besturings- systeem ook herkent als een
audio geval van genoemde merk en werkt zo nu en dan ook gewoon hoe hij
het zou moeten doen. Ik ben echter niet tevreden met zo nu en dan... Hij
zou het gewoon altijd moeten doen. Vermoedelijk is het inderdaad een
bug(je).

Fred