[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

jjge jjge op xs4all.nl
Zo mei 14 18:43:09 CEST 2017

On 05/14/2017 06:39 PM, paai wrote:

> Breek me de bek niet open...  Het grootste deel van mijn familie was
> en is duits of heeft er gewoond/woont er, en wat je in Nederland
> allemaal niet voor 'Verzerrungen' tegenkomt... at dat betreft niks
> kwaads over de Linuxgemeenschap trouwens.

Overigens gaat deze discussie nu dus tussen een geƫmigreerde Duitser en
een geƫmigreerde Nederlander :-)

(ik woon overigens zelf al 15 jaar in DE, en daar is niets mis mee).