[linux] Kassa software

Do Nov 2 12:27:52 CET 2017

Aldus schreef Frans van Berckel op Thu, Nov 02, 2017 at 11:53:22AM +0100:
> Ken jij een goed werkende kassa oplossing op basis van GNU / Linux? Dat
> klanten in de winkel veilig en snel, met een pinpas kunnen betalen.

Kassa's voor muntgeld worden o.a. door IBM gemaakt. Die kunnen worden
gekoppeld aan PIN-betaalterminals, die o.a. door Chess pT in Haarlem
worden gemaakt. Tux inside? Zou best kunnen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

	Maak jij nog back-ups in de Amazon Cloud?
	Ik sla al mijn data op in het AIVD Sleepnet!