[linux] Vraag naar onlinebanking-software en HBCI

Do Nov 2 12:47:16 CET 2017

Aldus schreef Gerard Bekhuis op Tue, Oct 31, 2017 at 09:25:56AM +0100:

> bestaat er in Nederland speciale software voor onlinebanking en kennen
> jullie het zogenaamde HBCI-Proces met speciale kaart en een speciale
> kaartlezer bijv. van Reiner SCT Cyberjack?

Niet dat ik weet, maar we kunnen nu een oudere vraag van u beantwoorden.

De Linux Presentation Day wordt nu ook in Nederland geobserveerd, maar
niet door de Usual Suspects als NLLGGG, NLUUG of HCC.

http://www.linux-presentation-day.nl/

Het Oktoberfest wordt hier ook gevierd compleet met Beierse klederdracht.
Nou nog de Linux Bierwanderung.

https://linuxbierwanderung.com/

Vieren jullie ook Halloween of Sint Maarten?

Grüß Gates,

Daniel von Asmuth

--

		Geeks of a feather cruft together