[linux] Vraag naar onlinebanking-software en HBCI

michkloo michkloo op xs4all.nl
Za Nov 4 12:01:38 CET 2017

Daniel C. von Asmuth schreef op 2017-11-02 12:47:
> [...]
Ik bankier online - natuurlijk vanonder Linux - via Firefox en de
Triodos identifier. Ik denk dat ik hiermee volledig veilig bankier, en
denk niet dat hieraan iets verbeterd kan worden. Of zie ik dat verkeerd?

Julien

--
J. Michielsen