[linux] extern dvd-station

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Di Nov 14 22:04:38 CET 2017

Hallo Friends,

3,5 Zoll cd/dvd loopwerk voor een tower-pc is hier in Duitsland best nog
wel te vinden.
En zover het om een extern loopwerk gaat, wat je per USB kunt aansluiten,
moet ook niet onbedingt voor problemen zorgen.
https://www.bueromarkt-ag.de/brenner_lg_gh24nsd1_dvd,p-gh24nsd1,l-google-prd,pd-b2c.html?gclid=EAIaIQobChMI2bze6Pq-1wIVSWwbCh1OSQclEAQYASABEgLdNvD_BwE
hier vind je een 3,5 zoll cd/dvd
loopwerk.http://www.mediamarkt.de/de/product/_lg-gp55nb40-1705920.html?uympq=vpqr&rbtc=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C&gclid=EAIaIQobChMI39PosPu-1wIV4hXTCh1WEwafEAQYAiABEgKjE_D_BwE&gclsrc=aw.ds
hier vind je een mobiele CD/DVD loopwerk.
Groetjes
Gerard Bekhuis.