[linux] Fwd: [linux-l] Fwd: FSFE startet heute eine neue Kampagne: Public Money? Public Code!

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Okt 6 20:30:24 CEST 2017

Hallo Daniel,

dat het volgende kabinet of überhaupt de politiek hiervoor warm zal
lopen betwijfel ik zelf ook. Temaal bijv. de duitse CDU/CSU Spenden van
Microsoft krijgen en daarom Microsoft niet negatief belagen zal.

Dan nog vind ik het belangrijk ons daardoor niet uit het veld te laten
slaan.

De vvd in NL en de beide konservatieven partijen in Dld. zijn
waarschijnlijk beide groepen die geld van Microsoft krijgen.

Om te hopen dat het in de toekomst beter wordt om aktief te worden, denk
ik kunnen we wachten tot dat we zo oud als Methusalem zijn.

Hartelijke groeten

Gerard Bekhuis.