[linux] Fwd: [linux-l] Fwd: FSFE startet heute eine neue Kampagne: Public Money? Public Code!

Za Okt 7 13:02:01 CEST 2017

Aldus schreef meine op Fri, Oct 06, 2017 at 06:16:00PM +0200:
> dit is ook zo'n link die je op twitter etc kan retweeten:
>
> https://www.savecodeshare.eu/

Dit lijkt me een andere kwestie en op het eerste gezicht ook een stuk
urgenter, dan die hieronder. De laatste sluit niet helemaal aan bij de
Nederlandse actualiteit. We kunnen ook wachten op een geschikt moment om
het Open Source / Open Standaarden beleid weer eens aan de orde te
stellen.

Niet mede eens. De NLLGG is er o.a. om de belangen van Linux gebruikers
te behartigen en dat kan ook door politiek lobbyen; dat is in het
verleden ook gebeurd.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--