[linux] Vraag naar onlinebanking-software en HBCI

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Di Okt 31 15:45:31 CET 2017

Hallo Paul,

ik wilde eigenlijk alleen maar weten of onlinebanking via software met
een HBCI-kaart of Chip-Tan  en software in Nederland mogelijk is, m.a.w.
hoe veilig is het bankieren in Nederland?
Groetjes Gerard.