[linux] automatisch opstarten document LO in Linux Mint?

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Do Aug 9 18:08:35 CEST 2018

Op 9 augustus 2018 om 16:10 schreef lnx <lnx op kpnmail.nl>:

> <knip>

> specifieke
>
> Je bent er bijna! Vul hier het volgende in:
>
> libreoffice --calc <pad naar jouw spreadsheet>
>
> Groet,
> Fred
>
> Beste Fred en Daniel,

Hartelijk dank voor jullie (Daniel: volhardende) reacties: het is gelukt!
(en nee, Daniel, ik heb niet de ambitie een vereniging op te richten, noch
een roman te schrijven ;-))

Groet,
Harry Harmsen
Assen