[linux] Installatie

Do Aug 23 12:36:44 CEST 2018

Aldus schreef Leon van Geel op Thu, Aug 23, 2018 at 11:59:49AM +0200:
> Hallo allen,
> Allereerst hartelijk dank voor al uw reacties, tips en adviezen.
> Ik heb ze uitgeprint en in de linux map gestopt voor als...
> Om toch nog wat daglicht te zien en mijn huwelijk in stand te houden toch
> besloten om Windows 10 opnieuw te installeren.

Als dat lukt, dan was de harde schijf misschien toch niet het probleem.

Gezien de hardware specs verwacht ik dat Windows 10 niet al te snel zal
werken. Ik hoop dat u de benodigde drivers voor de webcam en zo hebt.
Ik heb nog een ongebruikte tv-tuner liggen; die vereist Windows (XP) en
Asus hardware.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth