[linux] Installatie

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Do Aug 23 12:50:24 CEST 2018

Hallo,
Even als extra info.
Krijg net bericht van Asus en van een andere gebruiker dat Linux op geen
enkele laptop van Asus ondersteund wordt.
Ze raden het zelfs af als installatie uberhaubt al lukt. ( Misschien iets
in motherboard???)
Mijn Asus Vivobook17 draait met Linux 17.2 als een trein dus ik laat het
maar zo
Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het een dualboot is met W10.
Is Asus de nieuwe Packard Bell met eigen software???
Gr. Leon

--
m. vr. gr.
Leon van Geel