[linux] Installatie

Do Aug 23 14:04:59 CEST 2018

Aldus schreef paai op Thu, Aug 23, 2018 at 01:34:51PM +0200:
> [...]

Een dozijn jaartjes geleden had ASUS zogenaamde 'netbooks' met Linux
erop. Microsoft heeft ze weten over te halen om Linux niet meer te
ondersteunen.

Dat zegt ook weinig. Kijk eens op
https://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1460790

Er was ooit een tijd dat de treinen gewoon werkten in dit land.....

> Wat is dat nou weer...
>
> ASUS Server & Workstation have authorized Linux-Tested, a reliable
> vendor-neutral Linux Compatibility testing lab, to validate the
> compatibility and functionality of our products with Linux operating system.
> By cooperating with Linux-Tested, we assure and prove to our customers that
> our hardware is both compatible with the Linux OS and has been tested from
> complete compatibility and functionality...
>
> https://www.asus.com/us/Static_WebPage/Linux/

Dat is een verwijzing naar linux-tested.com; vermoedelijk was dat ooit
een bedrijf, maar nu is het enkel een dood DNS domein.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		Geeks of a feather cruft together