[linux] Installatie

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Aug 23 13:34:51 CEST 2018

On 23-08-18 12:50, Leon van Geel wrote:
> Hallo,
> Even als extra info.
> Krijg net bericht van Asus en van een andere gebruiker dat Linux op
> geen enkele laptop van Asus ondersteund wordt.
> Ze raden het zelfs af als installatie uberhaubt al lukt. ( Misschien
> iets in motherboard???)
> Mijn Asus Vivobook17 draait met Linux 17.2 als een trein dus ik laat
> het maar zo
> Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het een dualboot is met W10.
> Is Asus de nieuwe Packard Bell met eigen software???
> Gr. Leon

Wat is dat nou weer...

ASUS Server & Workstation have authorized Linux-Tested, a reliable
vendor-neutral Linux Compatibility testing lab, to validate the
compatibility and functionality of our products with Linux operating
system. By cooperating with Linux-Tested, we assure and prove to our
customers that our hardware is both compatible with the Linux OS and has
been tested from complete compatibility and functionality...

https://www.asus.com/us/Static_WebPage/Linux/

--
Dr J.J. Paijmans
Houwenberg 2A