[linux] Debian webhosting panel

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Feb 5 14:45:47 CET 2018

On Sun 04 Feb 2018, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Volgens Van Dale is een 'panel' een groep van experts c.q. forum.

Ik dacht ook eerst dat er gevraagd werd naar mensen die webhosting
gingen beoordelen ofzo...

> Google verwijst je met die zoektermen door naar
> http://www.linuxserve.com/2015/09/five-best-free-hosting-control-panels.html

Zelf ben ik van mening dat als je zo'n control panel nodig hebt, dat je
niet aan zelf hosten moet beginnen.

Debian wordt juist veel door hosters gebruikt.

Zo'n SC 1435, da's toch best wel oud?
Volgens mij ben je beter af met iets uit https://www.hetzner.com/cloud
Alleen als je veel diskruimte wil dan is een eigen doos vaak gunstiger.
Al zijn er niet veel hosters die losse servers willen laten plaatsen.
xs4all doet dat, maar de kosten zijn wel iets van 120,- per maand excl.
BTW.

Paul