[linux] Raadseltje: opgelost!

jjge jjge op xs4all.nl
Ma Feb 5 17:05:57 CET 2018

On 02/05/2018 04:19 PM, Hans Paijmans wrote:
> Heb je nu al vers=1.0 geprobeerd?
>
> Dr. J.J. Paijmans

Dat was het! Het heeft even geduurd voordat ik weer bij de betreffende
machine kon (andere gebruiker enzo), maar dit bleek idd de oplossing te
zijn.
De machine die het wel deed draait Slackware 14.1, en de machine die het
niet meer deed is Mint 18.3. Ik houd alle machines goed bij qua
updates.... ook dat blijft kennelijk niet altijd ongestraft.
Blijkbaar is er idd iets met softwareversies aan de hand zoals Daniel al
suggereerde. Ik vind "host is down" ook geen erg adequate melding, moet
ik zeggen...
Iedereen bedankt voor de adviezen.