[linux] off topic: hoe laat gaat de zon onder?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Wo Feb 14 18:47:31 CET 2018

On 14-02-18 18:39, Frans van Berckel wrote:
> Ik zie dat er compile patch beschikbaar is. Helpt dat?
>
> https://github.com/dmkishi/Dusk2Dawn/network
>
> Met vriendelijke groet,

Ik begrijp de graph daar niet. De laatste patch op
https://github.com/dmkishi/Dusk2Dawn hield in dat Math.h door math.h
(zonder hoofdletter) werd vervangen en zo snugger was ik zelf ook al
geweest.