[linux] Omninas om zeep?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Jul 3 15:45:05 CEST 2018

Nah, doet niks. Bij nader inzien snap ik ook niet hoe dat zou kunnen
werken, omdat het geen bootable usb stick is. de intelligentie om de
stick te kunnen lezen moet dus van de Omninas zelf komen, en die heb ik
vernaggeld.

Op http://global.shuttle.com/main/productsFaqDetail?faqId=2157 staat ook
dat de oorspronkelijke firmware > 2.0 moet zijn, geen idee wat mijn
oorspronkelijke firmware is.