[linux] Omninas om zeep?

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Di Jul 3 16:05:15 CEST 2018

Hoi Hans,

On Tue, 2018-07-03 at 15:45 +0200, paai wrote:
> Nah, doet niks. Bij nader inzien snap ik ook niet hoe dat zou kunnen
> werken, omdat het geen bootable usb stick is. de intelligentie om de
> stick te kunnen lezen moet dus van de Omninas zelf komen, en die heb
> ik vernaggeld.
> Op http://global.shuttle.com/main/productsFaqDetail?faqId=2157 staat
> ook dat de oorspronkelijke firmware > 2.0 moet zijn, geen idee wat
> mijn oorspronkelijke firmware is.

Zie ik dat goed? Zit er een seriƫle poort op de hoofd print?

https://www.techpowerup.com/reviews/Shuttle/KD20/5.html

Speciaal voor embedded devices, heb ik een USB naar TTL interface
liggen. Die kan je al voor een paar euro in China bestellen. Kan je
zien, wat ie doet. En als je geluk hebt, krijg je zelfs een prompt.

Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/