[linux] Omninas om zeep? Console gezocht

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma Jul 9 18:06:10 CEST 2018

ehhh... hoe krijg je dat ding uit elkaar? Heb de twee rubberen strips
onderaan verwijderd, maar daar zit niks. De twee schroefjes bij de
scharnieren doen ook niks.

De fotos op techpowerup.com helpen ook niet...

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A