[linux] probeer eens screen ipv Minicom? Re: Omninas om zeep? Console gezocht

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Jul 10 18:56:17 CEST 2018

On Tue, Jul 10, 2018 at 09:25:13AM +0200, paai wrote:

> Ik vind screen weer een horror. YMMV. Maar afaik is er geen intrinsieke
> reden om de een boven de ander te kiezen, toch?

Nope. Beide serial terminal emulators moeten kunnen wat we nu nodig hebben.

Haal TxD en RxD los van de Omninas.
Verbind ze met elkaar.
Sla wat toetsen aan, wat je intypt moet op scherm verschijnen.
Na het hebben zien werken weer de Omninas aansluiten.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven