[linux] Problem bij debian 9 64bit in het bootprozess

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Za Jul 14 20:49:05 CEST 2018

Am 14.07.2018 um 20:33 schrieb jjge:

> Kun je de output nog onderbreken met CTR-S (en verder gaan  met CTR-Q)?
> Ik weet niet of dat bij het bootproces gaat...

hallo,

helaas heb ik geen gelegenheid het nu uit te proberen, aangezien die
vriend 70 km van mij vandaan naar het oosten woont.
Ik zal hem opbellen en proberen via een andere computer die hij heeft
het probleem samen met hem te proberen op te lossen indien ik via de
tweede pc met teamviewer probeeer de situatie bij hem thuis te begeleiden.
Groetjes Gerard Bekhuis.