[linux] Over quooten en domme vragen

lnx lnx op kpnmail.nl
Zo Jul 15 16:39:41 CEST 2018

On 15/07/18 15:23, Paul Slootman wrote:

> Op simpele ja/nee - achtige vragen is antwoord boven typen prima.
>
> "Ja"
> "Ga je mee lunchen?"
>
> Da's nog te volgen.

Inderdaad. Wanneer het echter gaat om technische problemen dan is boven-
quoten gewoon niet hanteerbaar en leidt alleen maar af.

<knip>

> Bovenaan schrijven is pure gemakszucht en enorm inefficient.

Wat wel steeds opvalt in dit terugkerend thema is dat degene met veel
technische kennis, *de antwoorders*, altijd onderquoten en dat degene
met minder technische kennis, *de vragenstellers*, vaak ook degene zijn
die bovenquoten.

Aangezien ik geen academische graad hierbij de vraag of er in boven-
staande situatie sprake is van causaliteit?

Fred