[linux] Problem bij debian 9 64bit in het bootprozess

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Do Jul 26 09:23:47 CEST 2018

Am 25.07.2018 um 23:00 schrieb Geert Stappers:

> Ja, ik ben ook benieuwd waar de rode foutmelding "Failed......" vandaan komt.
> Mede omdat het op twee computers gezien is.
>

> Groeten
> Geert Stappers

Hallo Friends,

het was op een en niet op twee computers.
De fout is intussen verdwenen en ik heb dan
ook geen moeite meer gedaan hem als nog te zoeken.
Vanaf de 5e keer nieuwstarten van de betreffende computer bootete de
computer heel normaal en liet op eens niet meer de voorgang van het
bootproces zien maar bootete meteen door naar de aanmelding.
Hieruit heb ik dan geconcludeerd dat de fout waarschijnlijk zichzelf
opgelost heeft.
De computer van die vriend funktioneert zoals die moet funktioneren
en ik wacht maar af, of er eventueel nog verdere problemen optreden
of er komen geen problemen meer voor.
In zoverre zeg ik heel hartelijk dank aan allen die geprobeerd hebben
mij bij de oplossing van dit probleem te helpen.
Ik wens jullie allen alvast een prettig weekend.
Groeten,
Gerard Bekhuis.