[linux] scan programma => xsane suggestie: opgelost!!

Di Jul 31 08:56:19 CEST 2018

Geert Stappers schreef op 2018-07-30 20:57:

> Image scanners hebben een of andere standaard, dan wel iets wat vaak
> voorkomt.
>
> Het programma xsane  ondersteunt er meerdere.
>

> Advies:
>  * sluit scanner aan (op het netwerk)
>  * installeer xsane
>  * start xsane
>  * laat xsane naar devices zoeken
>

> Verzoek: Laat weten of xsane de scanner in kwestie ziet.
>

> Groeten
> Geert Stappers

Hartelijk dank, Geert, voor jouw schot in de roos.
Gedaan zoals je zei: computer en printer aangezet, in console "sudo
apt-get install xsane",
daarna onder X xsane uitgevoerd, en daarna een brief ingescand.
Probleem opgelost en weg!

Julien
--
-W-