[linux] Probleem met Virtualbox.

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Wo Mrt 7 16:08:32 CET 2018

Hallo Friends,

ik heb twee computer: 1 tower en 1 Notebook.
Op beide computers heb ik debian 9 64bit geinstalleerd en daarin bij
beiden een virtualbox 5.2.8.
In de virtualbox heb ik als gastsysteem WIN 10 64bit geinstalleerd.
1. Probleem bij beide computers: er zijn geen guest-additions 5.2.8. die
ik in windows installeren kan, wat anders altijd mogelijk was.
2. Probleem: In de virtualbox op mijn notebook kan ik bovendien
plotseling niet meer in het internet, ofschoon ik aan de instellingen
niets veranderd heb.
Wie  kan mij bij de oplossing van mijn problemen helpen?
Bij voorbaat hartelijk dank.

Gerard Bekhuis.