[linux] Probleem met Virtualbox.

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Wo Mrt 7 23:09:44 CET 2018

Hallo Frans en Paul,

met de guestadditions is gelukt.
Alleen heb ik nog geen internet in mijn win10 gastsysteem op mijn
debian-notebook.
Geen draadloos internet en geen kabelverbonden internet.
Ik weet niet waar ik naar de fout moet zoeken.?
Hartelijk dank bij voorbaat voor jullie hulp.
Het zou fijn zijn als ik dit robleem ook nog oplossen kan.
Groetjes
Gerard