[linux] Probleem met Virtualbox.

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Do Mrt 8 08:29:11 CET 2018

On Wed, 2018-03-07 at 23:09 +0100, Gerard Bekhuis wrote:
> Hallo Frans en Paul,
>
> met de guestadditions is gelukt.
> Alleen heb ik nog geen internet in mijn win10 gastsysteem op mijn
> debian-notebook.
> Geen draadloos internet en geen kabelverbonden internet.
> Ik weet niet waar ik naar de fout moet zoeken.?
> Hartelijk dank bij voorbaat voor jullie hulp.
> Het zou fijn zijn als ik dit robleem ook nog oplossen kan.
> Groetjes
> Gerard

Disclaimer: Ik ben vast wereldvreemd in een Windows 10 environment,
maar wat zegt zoiets als ipconfig /all op het gastsysteem ;-)

En moet voor het uitdelen van ip adressen (op host niveau) niet een-en-
ander in de log files terug te vinden zijn?

Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/