[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Do Mrt 8 17:55:20 CET 2018

Hallo Mailinglist,

sorry, mij is niet helemaal duidelijk wat ik met al die verschillende
kommandos doen moet.
Kan iemand mij a.u.b. step by step verklaren wat ik in welke volgorde
doen moet?
Bij voorbaat hartelijk dank.
Ter informatie: ik ben een heel gewone desktopuser.
Ik heb  virtualbox met als gastsysteem win10, omdat ik in mijn computer
arbeitsgruppe voor senioren vanaf 50 zowel windowsuser als auch linux
user help en dat zijn ook allemaal zuivere desktopuser.

Gerard.