[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr Mrt 9 17:49:37 CET 2018

On Fri, Mar 09, 2018 at 05:24:43PM +0100, Gerard Bekhuis wrote:

> hieronder een foto van het netzwerk - virtualbox

Die foto is niet op de mailinglist gekomen.
Misschien was mijn open vraag "Hoe?" niet helemaal handig.
Eigenlijk gaat om of wat op Linux niveau, wlp5s0, gevonden werden
ook in VBox als zo dus danig zichtbaar is.

De oefening van een foto naar de lijst sturen,
blijft een goede oefening.

Succes daarmee.

Dat was/is het oorspronkelijke VBox netwerk probleem ...

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven