[linux] Probleem met Virtualbox. Networking

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Mrt 9 20:20:48 CET 2018

Am 09.03.2018 um 17:49 schrieb Geert Stappers:

> Die foto is niet op de mailinglist gekomen.
> Misschien was mijn open vraag "Hoe?" niet helemaal handig.
> Eigenlijk gaat om of wat op Linux niveau, wlp5s0, gevonden werden
> ook in VBox als zo dus danig zichtbaar is.
>
> De oefening van een foto naar de lijst sturen,
> blijft een goede oefening.

> Succes daarmee.

> Dat was/is het oorspronkelijke VBox netwerk probleem ...
>

> Groeten
> Geert Stappers
Hallo Freinds,

oorspronkelijke probleem is nog steeds, dat ik in een virtualbox in
debian 9 64bit geinstalleerd heb en in het gastsysteem win10 plotseling
sinds korte tijd geen internettoegang meer heb, zowel kabelgebonden als
ook draadloos.
Groetjes Gerard.