[linux] debian start niet meer na upgrade, "gdm hoofdverdachte"

Fred fred.d op xs4all.nl
Do mei 3 21:56:15 CEST 2018

On 03-05-18 13:27, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Bovenstaande suggereert dat ten eerste X Window gewoon startte en
> vervolgens ook Gnome. Die Add-Ons moet u misschien nog eens met de hand
> opnieuw installeren.
>
> Daarmee is GDM de hoofdverdachte.

Nadat het toch niet lukte om in runlevel 5 te starten had ik besloten
een nieuwe installatie te starten. De geeft hetzelfde probleem. Ik doe
nogmaals een poging en als het inorde is laat ikhad hier nog weten.
Inmiddels bedankt voor de hulp!

mvg Fred