[linux] debian start niet meer na upgrade, "gdm hoofdverdachte"

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Vr mei 4 17:13:21 CEST 2018

On Thu, May 03, 2018 at 09:56:15PM +0200, Fred wrote:

> Nadat het toch niet lukte om in runlevel 5 te starten had ik
> besloten een nieuwe installatie te starten.
> De geeft hetzelfde probleem.

Oei.

> Ik doe nogmaals een poging en als het inorde is laat ikhad
> hier nog weten.

Ja, graag.  Deze e-mail kan als voorzet dienen.

Een berichtje als "met dezelfde videokaart als mijn zoon heeft,
werkt gdm3 wel goed" mag natuurlijk ook ...

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven