[linux] ISO USB's booten niet. Bios probleem?

meine trialero op gmx.com
Do mei 10 13:53:23 CEST 2018

> Als ik ga naar STARTUP > boot, kom ik inderdaad bij de "Boot order list".
> Echer, het lukt me niet daar ook maar iets te veranderen.
> Als ik verderop scroll, kom ik inderdaad een "Exclusion list" tegen. Mijn
> "bootable" disk staat daar echter niet bij. Wel iets in de trant van "OTHER
> CD"  en "OTHER HD".  Ook daar lukt het mij niet iets te veranderen. Geen
> uitroepteken (!), ook niet iets anders.

het ligt een beetje aan je BIOS, maar soms moet je op twee plekken de
volgorde aanpassen: 1) bij de te gebruiken drives en 2) bij de
opstartvolgorde.

aanpassen van de volgorde gaat meestal met 'ctrl +' en 'ctrl -', staat
bij mij in de zijbalk van het BIOS scherm. wel met F10 oid de BIOS
afsluiten om met de nieuwe instellingn verder te gaan.

//meine