[linux] etiketten printen vanuit addressbook, hoe pak je dat aan

Za mei 12 22:06:58 CEST 2018

Ik heb kaddressbook als mijn adressenprogramma.  Naar tevredenheid, maar
met een stevige maar.  Ik wil graag de adressen uit kunnen printen op
een
papieren labels, die ik dan - afgedrukt - in een papieren adressenboekje
op wil kunnen nemen.  Het lijkt mij dat kaddressbook daar geen
mogelijkheid
toe heeft.  Is er iemand van jullie die weet of dit mogelijk wel
mogelijk is,
of - wanneer dat inderdaad niet kan - er een ander programma is, van
waaruit
ik bv mijn adressen van kaddressbook kan importeren, en waarmee ik dan
alsnog
mijn adressen kan printen?
Bij voorbaat dank,
Julien