[linux] niet gevonden libraries bij installatie gimp 2.10

Vr mei 18 08:08:11 CEST 2018

Geert Stappers schreef op 2018-05-17 23:05:

> En hoe is die installatie gestart?
Het allereerste deel was natuurlijk de download van gimp, met als
tweede deel de sh256-check.  Daarna cd local en
tar -xvjf ../dl/gimp-2.10.0.tar.bz2
daarna cd gimp, en ./configure. Hier kwam ik niet doorheen, en ik
heb aanpassingen uitgevoerd tot ik stil viel bij de hieronder vermelde
melding dat glib-networking niet in orde was, terwijl die toch helemaal
koosjer is. (Zoals hieronder vermeld.)

--
-W-
Julien Michielsen