[linux] MintUpdate blijft foutmelding geven

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do mei 24 07:10:11 CEST 2018

On Wed, May 23, 2018 at 07:17:47AM +0200, lnx wrote:

> [...]
>

> Aanvullende info:
>
> Opvallend is dat bij het aanpassen van de instellingen van MintUpdate,
> via de GUI [1], de inhoud en de datum van mintUpdate.conf niet verandert
> maar de veranderingen wel worden doorgevoerd!
[...]

Wat ik er van begrijp is dat de functionaliteit er wel is,
maar dat de "versiering" hapert.
Vandaar dat ik de "decoratie" zou verwijderen.

Ander ding:
Elke 4 minuten opnieuw vragen "What is the new package list?"
is wel erg kort.

Groeten
Geert Stappers

[1] https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/attachments/20180523/8fabdf00/attachment-0001.png