[linux] MintUpdate blijft foutmelding geven

lnx lnx op kpnmail.nl
Do mei 24 08:18:15 CEST 2018

On 24/05/18 07:10, Geert Stappers wrote:

> [...]
>
> Wat ik er van begrijp is dat de functionaliteit er wel is,
> maar dat de "versiering" hapert.
> Vandaar dat ik de "decoratie" zou verwijderen.

Voor technici, zoals wij, heb je gelijk maar wanneer ik de gewone
computer-eindgebruiker probeer te overtuigen van het gebruik van Open
Source (lees: Linux (Mint)) en daarnaast het belang van updates in zijn
algemeenheid benadruk dan wil ik niet dat bij die eindgebruiker een
computer komt te staan met zo'n "decoratie" op de system tray en er geen
oplossing voorhanden is!

> Ander ding:
> Elke 4 minuten opnieuw vragen "What is the new package list?"
> is wel erg kort.

Ja klopt maar deze stond default op 2 uur maar voor het verkrijgen van
een errormelding had ik deze voor het gemak naar een paar minuten gezet.

In iedergeval bedankt voor de reactie.

Groet,
Fred