[linux] MintUpdate blijft foutmelding geven

lnx lnx op kpnmail.nl
Do mei 24 09:12:16 CEST 2018

On 24/05/18 08:44, Gerard Bekhuis wrote:

[...]

> Hallo Fred,
>
> eventueel overstappen op debian. Loopt het meest stabiel. Groeten
> Gerard Bekhuis.

dan gaat mijn voorkeur uit naar de Linux Mint Debian Edition.

Begrijp me niet verkeerd Debian is een hoogwaardig technisch systeem
waar niet goed maar heel goed over is nagedacht maar, IMHO, ongeschikt
voor niet-technisch onderlegde eindgebruikers.

Fred