[linux] MintUpdate blijft foutmelding geven

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Do mei 24 13:21:39 CEST 2018

Am 24.05.2018 um 09:12 schrieb lnx:
> On 24/05/18 08:44, Gerard Bekhuis wrote:
>
> [...]
> dan gaat mijn voorkeur uit naar de Linux Mint Debian Edition.
>
> Begrijp me niet verkeerd Debian is een hoogwaardig technisch systeem
> waar niet goed maar heel goed over is nagedacht maar, IMHO, ongeschikt
> voor niet-technisch onderlegde eindgebruikers.
>
> Fred

Hallo Fred

ik heb onderhand hier in Bramsche in Dld. al ca 20 senioren op debian
omgezet en de mensen zijn heel tevreden met debian, omdat het stabiel
loopt. Oudere mensen hebben een stabiel besturingssysteem nodig.
En hiervoor is debian bijzonder geschikt.
Groeten
Gerard Bekhuis.