[linux] welke distro's kun je blijvend updaten naar volgende versie?

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Do mei 24 22:39:25 CEST 2018

Daniƫl, het ligt aan mijn gebrek aan kennis en onkunde m.b.t. Linux, maar
ik snap je mail niet.
Zou je voor deze eenvoudige Linux-computeraar enige uitleg kunnen geven?
Al was het maar opdat ik toch iets minder onwijs zou kunnen worden?
Alvast bedankt.

Groet,
Harry Harmsen
Assen