[linux] Fwd: welke distro's kun je blijvend updaten naar volgende versie?

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr mei 25 09:22:30 CEST 2018

Hallo Harry,

als je wilt, mag je in de auto stappen en kom je naar mij naar Bramsche
bij Osnabrück, dan help ik jou.
Van Assen via Emmen naar de A37, Grens Duitsland, B213 naar
Haselünne-Fürstenau, vanaf Fürstenau de B214 / B218 tot Bramsche.
Van hier naar Emmen zijn 90Km.
Groeten
Gerard Bekhuis.