[linux] Opgelost Re: PDF-document kan niet worden getoond

lnx lnx op kpnmail.nl
Za Nov 10 20:40:54 CET 2018

On 10/11/18 20:02, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Er zijn nog veel applicaties waar geen alternatieven voor zijn, zoals
> de creative suite van Adobe, maar ook de software die de Belastingdienst
> en UWV gebruiken, de boordcomputers van de JSF, de zoekmachine van
> Google, de weersvoorspellingen van KNMI, de girodienst van ING, de
> OV-chipkaart en de sjoemelsoftware van VW. En wat is het alternatief
> voor Linux? Oeboentoe? WSL?

Een overheid die Open Source wel serieus neemt zoals bij de zuiderburen:

https://eid.belgium.be/nl/linux-eid-software-installatie

> http://www.t-dose.org/

..... T-Dose date changed to May 11 2019

(http://www.t-dose.org/node/1157)