[linux] mappen dmesg meldingen naar fysieke drive

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Nov 16 15:27:49 CET 2018

On 16-11-18 14:43, Paul Slootman wrote:

> Met wat geluk staat bovenaan de dmesg output nog de boot meldingen;
> anders kijken of je een /var/log/dmesg hebt waar dat gedeelte in staat.

Dank je, maar later kwamen er meer meldingen, waaruit ik ook de disk kon
opmaken. En ik heb er al een andere disk in gestopt, want de website van
mijn vrouw stond daarop en een wijs man neemt dan geen risicos :-)

--
Dr J.J. Paijmans
Houwenberg 2A