[linux] backup programmas?

Nico Rikken nico op nicorikken.eu
Ma Nov 26 17:59:04 CET 2018

Zelf gebruik ik rsync. Maar wil nog andere opties overwegen.
Een vriend van me maakt complete images (.img) als backup.
In het verleden wat gespeeld met dejadup.
Bacula is meer voor servers dacht ik.
Btrfs kan snapshots maken en syncen, maar zfs volgens mij nog beter.
En dan is Linux Mint bezig met een oplossing a-la Time Machine (Apple) op basis van btrfs.