[linux] USB-stick plotseling niet meer toegankelijk

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Okt 19 21:19:41 CEST 2018

Hiertegen wil ik protesteren.
Linux is geen OS alleen voor wetenschappers.
Hier in Duitsland zijn heel veel Linux Desktop gebruikers, die geen
wetenschappelijke opleiding  hebben
en desondanks geen domme mensen zijn.
Linux een beetje als OS voor wetenschappers te zien, laat zien, dat
jullie niet meer in staat en bereid zijn eenvoudige taal te gebuiken om
aan eenvoudige linux desktopgebruikers
het linux besturingssysteem te verklaren.
Jullie blijven liever als clubje onder elkaar.
Soortgelijke mensen vind ik hier in Duitsland gedeeltelijk ook, maar
gelukkig veel minder als bij jullie.
Jullie houding laat duidelijk blijken dat jullie geen belangstelling
ervoor hebben meer linuxgebruikers te vinden omdat het niveau
ogenschijnlijk niet bij jullie denk- en wereldbeeld past.
Dan maak toch van de NLLGG een Besloten Venootschap voor wetenschappers.
Groetjes Gerard Bekhuis
Diplom Sozialarbeiter
Systemischer Familientherapeut