[linux] USB-stick plotseling niet meer toegankelijk

meine trialero op gmx.com
Za Okt 20 09:28:18 CEST 2018

On Fri, Oct 19, 2018 at 09:19:41PM +0200, Gerard Bekhuis wrote:
>    Linux een beetje als OS voor wetenschappers te zien, laat zien, dat
>    jullie niet meer in staat en bereid zijn eenvoudige taal te gebuiken om
>    aan eenvoudige linux desktopgebruikers
>    het linux besturingssysteem te verklaren.

+1

IMHO is dat niet alleen op Linux van toepassing, maar zie ik ook in de
vim mail list. redelijk triviale vragen worden high tech beantwoord,
waardoor een basic vragensteller misschien afhaakt en zich het bos in
gestuurd voelt. neemt niet weg dat achter een eenvoudig probleem als een
niet mountende USB een heel scala aan mogelijke dingen kan schuilgaan,
maar

het tot een begrijpelijke essentie terugbrengen van een vraag is een
kunst.

dat is wat me ook erg bevalt aan het FreeBSD forum. daar krijg je
eigenlijk altijd een helder antwoord en heldere knip-plak oplossingen
aangereikt inclusief verwijzing naar het Handboek.

//meine