[linux] Linux gebruikers in deze groep die in Zeeland (wellicht op Walcheren) wonen?

Sven Roelse acvxqs op icloud.com
Wo Okt 24 19:41:49 CEST 2018

Dag iedereen!

Vanaf zaterdag 3 november plan ik elke week een bijeenkomst in Middelburg voor enthousiaste computer gebruikers die of kennis willen delen of vragen hebben over hun computer, tablet of telefoon. Ik vroeg me af of er mensen zijn op deze mailing lijst die in de buurt wonen! Die zou ik namelijk van harte willen uitnodigen!

Meer informatie: https://www.ccmiddelburg.nl <https://www.ccmiddelburg.nl/>

Iets over mij:
Zelf ben ik een linux beginneling. Kom van een windows wereld en ben recentelijk overgeschakeld naar mac. Ik beheer zowel https://www.mircscripts.nl <https://www.mircscripts.nl/> als https://www.ccmiddelburg.nl <https://www.ccmiddelburg.nl/> en die draaien allebei op een Debian 9 64 bit server…vond het niet makkelijk om te realiseren wat ik wilde maar ben toch zover gekomen dat het naar behoren werkt. Vind het alleen lastig om die Certbot certificaten te beheren welke elke 3 maanden ververst moeten worden...

P.S.: Bedankt voor het lezen! En bij voorbaat sorry voor de spam (als dat zo opgevat wordt is dat niet mijn bedoeling, ik ben oprecht geïnteresseerd in het uitnodigen van mensen die dichtbij wonen!)

mvg

Sven Roelse